Rugaciune impotriva necazurilor

Rugaciune impotriva necazurilor In numele Tatalui si al Fiului si al Sfintului Duh Domnul Dumnezeul meu in Numele Fiului Tau Isus Hristos eu ma rog cerind ajutorul Tau. Acum. Si sa-mi ierti pacatele mele si ale sotului meu, ale familiei mele si ale sotului meu si ale tuturor din neamul meu cel adormit. Departeaza, Te rog, tot raul din jurul meu, din familia mea si din tot neamul meu cel adormit. Doamne eu si familia mea, avem multe necazuri, daca in spatele necazurilor noastre exista un duh necurat, Te rog: scoate-l! Trimite foc din cer acum si arde Doamne toate farmecele, toate bolile, toate tristetile, insomniile, singuratatea, nervozitatea noastra. Daca exista blesteme in viata noastra, Te rog sa le desfaci Doamne. Te rog atinge-ne cu Puterea Ta si sfinteste-ne trupul nostru ca incepind de acum nici un duh rau, farmece boli, blesteme si alte lucruri rele sa nu aiba voie in viata noastra. Doamne Tu ai zis ca in numele Tau tot ceea ce noi vom cere vom primi, atunci te rog raspunde acestei rugaciuni si ajuta-ne sa invingem toate problemele noastre, pentru a ne mantui. Iti multumesc in numele Tatalui , al Fiului si al Sfintului Duh, pentru ca stiu ca Tu ma asculti. AMIN!